GINOP Plusz 3.2.1-21

GINOP Plusz 3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és
termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című projekt

A kedvezményezett neve

Vision-Software Kft.

A képzések elnevezése és célja
  • Együttműködés-fejlesztés
  • Időgazdálkodás, stresszkezelés
  • Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás
  • Reziliencia
  • Tárgyalástechnika, prezentáció
  • Vezetői viselkedés

A képzések célja: munkafolyamatok fejlesztése, kommunikáció hatékonyságának növelése, hatékony munkavégzés, szakmai fejlesztés. 

A szerződött támogatás összege 4  742 600 Ft
A képzések részletes bemutatása o    Együttműködés-fejlesztés
  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzet felismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelés
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtás
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok
o    Időgazdálkodás, stresszkezelés
  • Időgazdálkodás, időtervezési alapelvek     
  • Időszervezés, önszervezés
  • Prioritások meghatározás
  • Feladatok rendszerezése, feladatok egymásra hatása
  • Időrablók
  • Időgazdálkodási kérdőív kitöltése
  • Megküzdés a mindennapi stressz-hatásokkal
  • A stressz fogalma, jelentése
  • A stressz hatása az emberi szervezetre
  • A stressz kialakulása
  • A stressz kezelése
  • Stresszkezelési technikák gyakorlása      

o    Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás

  • Kommunikáció és konfliktus kezelés
  • Tudatos beszélgetésvezetés
  • Nehéz helyzetek kezelése
  • Önérvényesítés nehéz emberekkel
  • Dominancia helyes alkalmazása
  • Konfliktusok feloldása
  • Helyzetgyakorlatok
  • Az asszertivítás gyakorlata
  • Érdékfelismerés
  • Az asszertiv viselkedés jellemzése
  • Az asszertivítás és a kommunikáció kapcsolata
  • Helyzetgyakorlatok

o    Reziliencia

  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzetfelismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelése
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtása
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok

o    Tárgyalástechnika, prezentáció

  • A kommunikáció szintjei, síkja, folyamata
  • A kommunikáció folyamat
  • Tartalmi és kapcsolati sík
  • A kommunikáció csatornái
  • Gyakorlati feladatok
  • Egyeztetések hatékony kézben tartása
  • Eltérő embertípusok, eltérő motiváció
  • Javaslatok melletti hatékony érvelés
  • Ellentétek kezelése
  • Konkrétumokban való megállapodás elősegítése
  • Helyzetgyakorlatok
  • Álláspontunk bemutatás és képviselete
  • Előadói stílus, nyilvános beszéd
  • Mások bevonása, ismeretek rendszerezett átadása
  • Hatásgyakorlás
  • Helyzetgyakorlatok
o    Vezetői viselkedés
  • Önismeret elmélyítése
  • Személyes értékek, önmotiváció
  • Karriertervezés
  • Döntéshozatali eredményesség
  • Probléma típusok
  • Döntéshozatali szintek, modellek
  • Mások befolyásolása
  • Egyének, csoportok meggyőzése
  • Hatékony együttműködés elérése
  • Támogatottság megszerzése
  • Változáskezelés
  •  „Tanuló” szemléletmód
  • Személyes viszony kialakítása a változáshoz
  • Nehézségek
  • Résztvevők hozzáállása
A képzések befejezési dátuma 2024.11.05.
A képzésben résztvevők összlétszáma 4 fő

 

A kedvezményezett neve

Visionsoft Üzleti Megoldások Kft.

A képzések elnevezése és célja
  • Együttműködés-fejlesztés
  • Időgazdálkodás, stresszkezelés
  • Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás
  • Reziliencia
  • Tárgyalástechnika, prezentáció
  • Vezetői viselkedés
  • Agilis módszertanok (Scrum, Kanban) alkalmazása szoftverfejlesztési projektekben
  • Információvédelmi kockázatelemző menedzser képzés (IT Risk Manager)
  • ITIL® 4 Foundation tanfolyam
  • Windows Server 2019 üzemeltetői tanfolyam

A képzések célja: munkafolyamatok fejlesztése, kommunikáció hatékonyságának növelése, hatékony munkavégzés, szakmai fejlesztés.

A szerződött támogatás összege 8 952 400 Ft
A képzések részletes bemutatása

o    Együttműködés-fejlesztés

  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzet felismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelés
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtás
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok
o    Időgazdálkodás, stresszkezelés
  • Időgazdálkodás, időtervezési alapelvek     
  • Időszervezés, önszervezés
  • Prioritások meghatározás
  • Feladatok rendszerezése, feladatok egymásra hatása
  • Időrablók
  • Időgazdálkodási kérdőív kitöltése
  • Megküzdés a mindennapi stressz-hatásokkal
  • A stressz fogalma, jelentése
  • A stressz hatása az emberi szervezetre
  • A stressz kialakulása
  • A stressz kezelése
  • Stresszkezelési technikák gyakorlása      

o    Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás

  • Kommunikáció és konfliktus kezelés
  • Tudatos beszélgetésvezetés
  • Nehéz helyzetek kezelése
  • Önérvényesítés nehéz emberekkel
  • Dominancia helyes alkalmazása
  • Konfliktusok feloldása
  • Helyzetgyakorlatok
  • Az asszertivítás gyakorlata
  • Érdékfelismerés
  • Az asszertiv viselkedés jellemzése
  • Az asszertivítás és a kommunikáció kapcsolata
  • Helyzetgyakorlatok

o    Reziliencia

  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzetfelismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelése
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtása
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok

o    Tárgyalástechnika, prezentáció

  • A kommunikáció szintjei, síkja, folyamata
  • A kommunikáció folyamat
  • Tartalmi és kapcsolati sík
  • A kommunikáció csatornái
  • Gyakorlati feladatok
  • Egyeztetések hatékony kézben tartása
  • Eltérő embertípusok, eltérő motiváció
  • Javaslatok melletti hatékony érvelés
  • Ellentétek kezelése
  • Konkrétumokban való megállapodás elősegítése
  • Helyzetgyakorlatok
  • Álláspontunk bemutatás és képviselete
  • Előadói stílus, nyilvános beszéd
  • Mások bevonása, ismeretek rendszerezett átadása
  • Hatásgyakorlás
  • Helyzetgyakorlatok
o    Vezetői viselkedés
  • Önismeret elmélyítése
  • Személyes értékek, önmotiváció
  • Karriertervezés
  • Döntéshozatali eredményesség
  • Probléma típusok
  • Döntéshozatali szintek, modellek
  • Mások befolyásolása
  • Egyének, csoportok meggyőzése
  • Hatékony együttműködés elérése
  • Támogatottság megszerzése
  • Változáskezelés
  •  „Tanuló” szemléletmód
  • Személyes viszony kialakítása a változáshoz
  • Nehézségek
  • Résztvevők hozzáállása

o    Agilis módszertanok (Scrum, Kanban) alkalmazása szoftverfejlesztési projektekben

  • A hagyományos módszertanok problémáinak felmérése a csoporttal közösen 
  • Agilitás mozgató elemei 
  • Scrum keretrendszer bemutatása 
  • Scrumos alap értékek átbeszélése 
  • A Kanban rendszer bemutatása 
  • Scrum szimulációs gyakorlatok 
  • Scrum és a Kanban módszertan kombinálási lehetőségei 
  • Beszélgetések, hogy a résztvevőknél, hogyan lehetne fejleszteni az agilis módszertanok segítségével 

o    Információvédelmi kockázatelemző menedzser képzés (IT Risk Manager)

  • Az adatelemzés alapja
  • Az adatbázis szolgáltatások és rendszerek áttekintése 
  • Adatbázisok és adatbázis kiszolgálók teljesítményének fontossága, a teljesítményt befolyásoló tényezők. Teljesítmény növelésének különböző módszerei. 
  • A végrehajtási terv fogalma és működése. 
  • Adatbázis feladatok automatizálásának módszerei 
  • A BI és Big Data fogalma. BI megoldások alkalmazási területei 
  • BI rendszer kiszolgálók, gyártók és jellemzők. BI rendszerrel szemben támasztott követelmények. 
  • BI rendszerek felépítése, összetevői, funkciói. Az adatmodellek áttekintése. 
  • Elemzéseket támogató BI eszközök és megoldások használata. Adatforrások kezelése és összerendelése. Jelentések készítése, megjelenítése, publikálása. 
  • A BI és Big Data megoldások 

o    ITIL® 4 Foundation tanfolyam

  • Az ITIL®4 újdonságai, főbb változási területek, új funkciók (mi változott az ITILv3-hoz képest) 
  • Az Agile, DevOps és Lean integrálódása az ITIL®4 keretrendszerébe 
  • A 4. ipari forradalom az ITIL®4 a teljes szolgáltatásra vonatkoztatva 
  • A MarsLander® szimuláció bemutatása (az új generációs ITSM gyakorlati megközelítésben) 
  • Szolgáltatásmenedzsment definíciók bemutatása: a szolgáltatásmenedzsment, az érték, emberek és a szervezet, szolgáltatások és termékek, szolgáltatási kínálat, szolgáltatási kapcsolatmenedzsment, eredmények, költségek, kockázatok, hasznosság és garancia 
  • A szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziója: szervezetek és emberek, információ és technológia, partnerek és szállítók, értékfolyamok és folyamatok), a PESTLE elemzés, a 4 dimenzió alkalmazása 
  • A szolgáltatási értékrendszer (SVS – service value system): a szolgáltatási értékrendszer, lehetőség, igény és érték, számonkérhető irányítás) 
  • A 7 ITIL alapelv sajátossága, használata és együttműködése: fókuszálás az értékre; indulj el onnan, ahol vagy; iteratív haladás visszajelzésekkel; együttműködés és láthatóság elősegítése; gondolkodj és dolgozz holisztikusan; törekedj az egyszerűségre és légy gyakorlatias; optimalizálás és automatizálás 

o    Windows Server 2019 üzemeltetői tanfolyam

  • Modul 1: Windows Server Administration Overview: a modul bemutatja az alapvető Windows Server 2019 verziót, az ahhoz kapcsolódó eszközöket és üzemeltetési szabályokat. 
  • Introducing Windows Server 2019 
  • Windows Server Core Overview 
  • Windows Server administration principles and tools overview 
  • Modul 2: Identity Services in Windows Server: a modul bemutatja az azonosítási szolgáltatásokat és az AD DS eszközöket, azokhoz kapcsolódó telepítési, konfigurációs és integrációs feladatokat. 
  • AD DS Overview 
  • Deploying Windows Server domain controllers 
  • Azure AD overview 
  • Implementing Group Policy 
  • Active Directory Certificate Services overview 
  • Modul 3: Network Infrastructure services in Windows Server: a modul leírja, hogy az alapvető hálózati szolgáltatások implementálását hogy kell végrehajtani, hogy kell telepíteni és menedzselni a DHCP szervert, DNS szolgáltatásokat és a távoli hozzáférést. 
  • Deploying and managing DHCP 
  • Deploying and managing DNS service 
  • Deploying and managing IPAM 
  • Remote Access Services in Windows Server 
  • Modul 4: File Servers and Storage management in Windows Server 
     
A képzések befejezési dátuma 2024. 11. 07.
A képzésben résztvevők összlétszáma 17 fő
 
 
A kedvezményezett neve

VS Fejlesztési Stúdió Kft.

A képzések elnevezése és célja
  • Együttműködés-fejlesztés
  • Időgazdálkodás, stresszkezelés
  • Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás
  • Reziliencia
  • Tárgyalástechnika, prezentáció
  • Vezetői viselkedés
  • A Node.js alapjai
  • Haladó JavaScript programozás
  • Scrum Master szerepkörös képzés
  • Java SE alapok
  • CI/CD implementálása Python projekten
  • Blockchain - Solidity Intro
  • SQL Server adatbázis hangolási és optimalizálási ismeretek
  • Tesztautomatizálás
  • Xamarin mobile fejlesztő - bevezető képzés

A képzések célja: munkafolyamatok fejlesztése, kommunikáció hatékonyságának növelése, hatékony munkavégzés, szakmai fejlesztés.

A szerződött támogatás összege 7.091.300 Ft
A képzések részletes bemutatása

o   Együttműködés-fejlesztés

  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzet felismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelés
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtás
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok

o    Időgazdálkodás, stresszkezelés

  • Időgazdálkodás, időtervezési alapelvek     
  • Időszervezés, önszervezés
  • Prioritások meghatározás
  • Feladatok rendszerezése, feladatok egymásra hatása
  • Időrablók
  • Időgazdálkodási kérdőív kitöltése
  • Megküzdés a mindennapi stressz-hatásokkal
  • A stressz fogalma, jelentése
  • A stressz hatása az emberi szervezetre
  • A stressz kialakulása
  • A stressz kezelése
  • Stresszkezelési technikák gyakorlása      

o    Kommunikáció, konfliktuskezelés, asszertivitás

  • Kommunikáció és konfliktus kezelés
  • Tudatos beszélgetésvezetés
  • Nehéz helyzetek kezelése
  • Önérvényesítés nehéz emberekkel
  • Dominancia helyes alkalmazása
  • Konfliktusok feloldása
  • Helyzetgyakorlatok
  • Az asszertivítás gyakorlata
  • Érdékfelismerés
  • Az asszertiv viselkedés jellemzése
  • Az asszertivítás és a kommunikáció kapcsolata
  • Helyzetgyakorlatok

o    Reziliencia

  • Hatékony problémakezelés és problémamegoldás
  • Hozzáállás fontossága és énkép szerepe a nehéz helyzetek megoldásában
  • Helyzetfelismerés, helyes lelkiállapot
  • Probléma azonosítása
  • Megoldási alternatívák kezelése
  • Megoldási útvonal lépésekre bontása
  • Döntéshozatal és végrehajtása
  • Kommunikációs helyzetgyakorlatok

o    Tárgyalástechnika, prezentáció

  • A kommunikáció szintjei, síkja, folyamata
  • A kommunikáció folyamat
  • Tartalmi és kapcsolati sík
  • A kommunikáció csatornái
  • Gyakorlati feladatok
  • Egyeztetések hatékony kézben tartása
  • Eltérő embertípusok, eltérő motiváció
  • Javaslatok melletti hatékony érvelés
  • Ellentétek kezelése
  • Konkrétumokban való megállapodás elősegítése
  • Helyzetgyakorlatok
  • Álláspontunk bemutatás és képviselete
  • Előadói stílus, nyilvános beszéd
  • Mások bevonása, ismeretek rendszerezett átadása
  • Hatásgyakorlás
  • Helyzetgyakorlatok

o    Vezetői viselkedés

  • Önismeret elmélyítése
  • Személyes értékek, önmotiváció
  • Karriertervezés
  • Döntéshozatali eredményesség
  • Probléma típusok
  • Döntéshozatali szintek, modellek
  • Mások befolyásolása
  • Egyének, csoportok meggyőzése
  • Hatékony együttműködés elérése
  • Támogatottság megszerzése
  • Változáskezelés
  • „Tanuló” szemléletmód
  • Személyes viszony kialakítása a változáshoz
  • Nehézségek
  • Résztvevők hozzáállása

o    A Node.js alapjai

  • Az adatelemzés alapjai
  • Az adatbázis szolgáltatások és rendszerek áttekintése
  • Adatbázisok és adatbázis kiszolgálók teljesítményének fontossága, a teljesítményt befolyásoló tényezők. Teljesítmény növelésének különböző módszerei.
  • A végrehajtási terv fogalma és működése.
  • Adatbázis feladatok automatizálásának módszerei
  • A BI és Big Data fogalma. BI megoldások alkalmazási területei
  • BI rendszer kiszolgálók, gyártók és jellemzők. BI rendszerrel szemben támasztott követelmények.
  • BI rendszerek felépítése, összetevői, funkciói. Az adatmodellek áttekintése.
  • Elemzéseket támogató BI eszközök és megoldások használata. Adatforrások kezelése és összerendelése. Jelentések készítése, megjelenítése, publikálása.
  • A BI és Big Data megoldások

o    Haladó JavaScript programozás

  • A világháló működésének, természetének megismerése. Mire képes a böngésző? A számítógépek kommunikációja a világhálón keresztül
  • Weboldalak felépítése, a böngészők eddig nem ismert egyszerűen elérhető funkciói
  • Hogyan tudunk weboldalakat készíteni? Létrehozás, megjelenítés, változtatás.
  • Milyen módszerekkel, eszközökkel fejlesszük tovább a weboldalakat? Weboldalak felépítésének szabályrendszere, következetesség, átláthatóság. A megjelenítés változtatása, színek, formák, méretek, animációk. - Automatizálási eszközök, melyek a hatékonyságot növelik.
  • Interakció, külső behatások, ember-gép kapcsolat, gép-gép kapcsolat. - Mivel és hogyan tudjuk tovább egyszerűsíteni a saját dolgunkat? Az automatizálás további eszközei.
  • Milyen módszerekkel dolgozzunk másokkal együtt? A csapatban való működés készségének támogatására létrehozott eszközök megismerése, használata. Nagyobb adatok egyszerű kezelésének képességei - A veszélyek, amik a weben leselkednek, ezek kivédése.

o    Scrum Master szerepkörös képzés

  • Agilis alapelvek
  • Scrum áttekintés
  • Szerepkörök és felelősségek definiálása
  • Csapat kialakulása és az önszerveződés támogatása
  • Scrum események, meetingek
  • Scrum eredménytermékek 
  • Agilis technikák gyakorlati használata
  • Támogató eszközök megismerése

o    Java SE alapok

  • A világháló működésének, természetének megismerése. Mire képes a böngésző? A számítógépek kommunikációja a világhálón keresztül
  • Weboldalak felépítése, a böngészők eddig nem ismert egyszerűen elérhető funkciói
  • Hogyan tudunk weboldalakat készíteni? Létrehozás, megjelenítés, változtatás.
  • Milyen módszerekkel, eszközökkel fejlesszük tovább a weboldalakat? Weboldalak felépítésének szabályrendszere, következetesség, átláthatóság. A megjelenítés változtatása, színek, formák, méretek, animációk. - Automatizálási eszközök, melyek a hatékonyságot növelik.
  • Interakció, külső behatások, ember-gép kapcsolat, gép-gép kapcsolat. - Mivel és hogyan tudjuk tovább egyszerűsíteni a saját dolgunkat? Az automatizálás további eszközei.
  • Milyen módszerekkel dolgozzunk másokkal együtt? A csapatban való működés készségének támogatására létrehozott eszközök megismerése, használata. Nagyobb adatok egyszerű kezelésének képességei - A veszélyek, amik a weben leselkednek, ezek kivédése.

o    CI/CD implementálása Python projekten

  • Az adatelemzés alapjai
  • Az adatbázis szolgáltatások és rendszerek áttekintése
  • Adatbázisok és adatbázis kiszolgálók teljesítményének fontossága, a teljesítményt befolyásoló tényezők. Teljesítmény növelésének különböző módszerei.
  • A végrehajtási terv fogalma és működése.
  • Adatbázis feladatok automatizálásának módszerei
  • A BI és Big Data fogalma. BI megoldások alkalmazási területei
  • BI rendszer kiszolgálók, gyártók és jellemzők. BI rendszerrel szemben támasztott követelmények.
  • BI rendszerek felépítése, összetevői, funkciói. Az adatmodellek áttekintése.
  • Elemzéseket támogató BI eszközök és megoldások használata. Adatforrások kezelése és összerendelése. Jelentések készítése, megjelenítése, publikálása.
  • A BI és Big Data megoldások

o    Blockchain - Solidity Intro

  • Powershell áttekintés 
  • Powershell hostok 
  • Powershell általános áttekintés 
  • Powershell parancsok 
  • Parancsok struktúrája 
  • Powershell help használata 
  • Parancsok keresése 
  • PSSNAPINS és MODULES 
  • Powershell pipeline és objektumok 
  • Pipeline működése 
  • Powershell objektumok 
  • SELECT, SORT, MEASURE 
  • Szűrés felsorolás 
  • Szűrés 
  • Felsorolás 
  • Export és konvertálás 
  • Adatátadás Pipeline-on 
  • PSPROVIDER és PSDRIVE 
  • Változók 
  • Változók 
  • Változók használata 
  • Tömbök 
  • Hash táblák 

o    SQL Server adatbázis hangolási és optimalizálási ismeretek

  • Az SQL Server architektúra áttekintése: SQL Server összetevők, funkciók és feladatuk; teljesítményt befolyásoló tényezők áttekintése; ütemezés (Scheduling) fogalma, Windows ütemezés és SQL ütemezés összehasonlítása; várakozás és sorok (Wait / Queues) fogalma. 
  • SQL Server I/O működés: fogalmak, tárolási megoldások, I/O beállítások és tesztelés, tárolási teljesítmény mérése. 
  • Adatbázis struktúrák: felépítés, működése; adatállományok felépítése és működése; TempDB fogalma és működése. 
  • Memóriakezelés: Windows memóriakezelés, SQL Server memóriakezelés, in-Memory OLTP fogalma és működése, memóriahasználat tesztelése. 
  • Konkurenciák és tranzakciók kezelése: fogalmak, zárolás működése, konkurenciák és tranzakciók működése és menedzselése. 
  • Statisztika és indexek kezelése: fogalmak (statisztika, Cardinality Estimation), az indexelés működése, columnstore indexek működése és használata. 
  • Végrehajtási tervek: lekérdezés végrehajtás és optimalizálás fogalmak, lekérdezési tervek elemzése. 
  • Cache és újrafordítás (recompilation) tervezése: fogalmak, cache stratégia tervezés, cache hibák felderítése, Query Store fogalma és használata. 
  • Bővített események (extended events): fogalmak, működés, extended events implementálása. 

o    Tesztautomatizálás

  • Az adatelemzés alapjai
  • Az adatbázis szolgáltatások és rendszerek áttekintése 
  • Adatbázisok és adatbázis kiszolgálók teljesítményének fontossága, a teljesítményt befolyásoló tényezők. Teljesítmény növelésének különböző módszerei. 
  • A végrehajtási terv fogalma és működése. 
  • Adatbázis feladatok automatizálásának módszerei 
  • A BI és Big Data fogalma. BI megoldások alkalmazási területei 
  • BI rendszer kiszolgálók, gyártók és jellemzők. BI rendszerrel szemben támasztott követelmények. 
  • BI rendszerek felépítése, összetevői, funkciói. Az adatmodellek áttekintése. 
  • Elemzéseket támogató BI eszközök és megoldások használata. Adatforrások kezelése és összerendelése. Jelentések készítése, megjelenítése, publikálása. 
  • A BI és Big Data megoldások 

o    Xamarin mobile fejlesztő - bevezető képzés

  • Bevezetés a platform-független mobil alkalmazásfejlesztés világába. Kihívások, eszközök és folyamatok megértése. 
  • A Microsoft Xamarin architektúrájának a megértése 
  • Xamarin Developer Tools 
  • A fejlesztői környezet beállítása 
  • Első Xamarin app 
  • Interaktivitás megvalósítása az alkalmazásban 
  • Modell osztályok és esemény kezelés 
  • Felhasználói felület, XAML 
  • Kollekciók, tárolás és MVVM (Model-View-View-Model) Xamarinban 
  • Data Binding Xamarinban 
  • Oldalak használata Xamarinban 
  • HTTP kapcsolat felhő alapú szolgáltatásokhoz 
  • Azure Mobile Service használata bejelentkezésre, Azure Active Directory 
  • Applikáció fordítása csomagolása 
  • Tesztelés 
  • Debuggolás, hibakeresés, távoli hiba analizálás, log kezelés 
  • Teljesítmény finomhangolása 
  • Alkalmazás telepítése az Apple App Store-ba és Google Play Store-ba 
  • Android alkalmazás egyéb szállítási csatornái 
A képzések befejezési dátuma 2024. 11. 07.
A képzésben résztvevők összlétszáma 15 fő