HelpDesk szolgáltatás
HelpDesk szolgáltatás
A 21. században nélkülözhetetlen az üzemeltetők elérése több csatornán keresztül is, illetve egy hibajegykezelő rendszeren keresztül nyomon követni a bejelentéseket és folyamatokat. IT HelpDesk szolgáltatásunk szerződött partnereink részére minden nap 8:30-tól 17 óráig folyamatosan elérhető, ezalatt hívhatják HelpDesk munkatársainkat, küldhetnek e-mailt, jelenthetnek be igényt vagy egyéb problémát Online ügyfélszolgálatunkon.
Munkatársaink a feladat végrehajtását első vonalban igyekeznek megoldani akár azonnal is, amennyiben ez nem lehetséges továbbítják szakértőinknek. Az SLA szerződött partnereink szerződéstől függően akár 0/24-es ügyeletünket is hívhatják munkaidőn kívül.
A feladatok állapotáról folyamatosan tájékoztatjuk ügyfeleinket elektronikus munkalapokkal, továbbá Online ügyfélszolgálatunk segítségével az adott ügyfél hozzászólhat az általa benyújtott feladathoz, vagy módosíthatja az állapotát is. HelpDesk munkatársaink folyamatos képzéseken és megbeszéléseken vesznek részt, ahol rendszeresen átadják egymásnak az ügyfeleinkkel kapcsolatos információkat, így tudjuk naprakészen tartani az ismereteket, mind szakmai, mind cég specifikus szempontból.
HelpDesk szolgáltatásaink minőségét folyamatosan ellenőrizzük és mérjük. A hívások minőségbiztosítási okokból rögzítésre kerülnek, az eseményeket nyomon követjük, így a reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és azonnal elbíráljuk.
Fontos számunkra, hogy olyan HelpDesk szolgáltatást nyújtsunk, amely hatékonyan segíti ügyfeleinket a gördülékeny ügyintézésben és minden segítséget megad a felmerülő hibák és igények megoldásában.