
CRM és partnerkapcsolatok
CRM és partnerkapcsolatok
Az Octopus 8 ERP CRM (Customer Relationship Management) modulja lehetővé teszi a partnerekkel kapcsolatos tetszőleges adatok gyűjtését, tárolását és elemzését.
Teljesen egyedi folyamatok modellezhetők és építhetők fel a CRM ügyletekben, ahol az ügyintézés nyomon követését felelősök és határidők hozzárendelésével, egyedi jelölésekkel támogatja. Segíti az információáramlást a különböző szervezeti egységek között.
Az egyedi folyamatok a megfelelő beállításokkal mind a létrehozás, mind az ügylet kezelés tekintetében szervesen kapcsolódnak az ERP funkciókkal kialakított folyamatokhoz, továbbá a Webáruházakban és a Képviselői rendszerben felépített folyamatokhoz.
A CRM adatlap információi alapját képezik a folyamatmenedzsmenthez szükséges visszacsatolások kialakításának. Segítségükkel könnyen és gyorsan szűrhető vagy csoportosítható a partnerek célközönsége a tervezett akciókhoz.
A területi képviselők számára a Látogatási tervek nem puszta naptár bejegyzést jelentenek, hanem a partner kapcsolat felvételekor munkafelületet biztosítanak az aktuális információk és feladatok, nyitott ügyek átlátható kezeléséhez.
Számos automatizmus támogatja a hatékony munkavégzést a vállalkozás bármely munkatársa számára:
- egyedi partner adatok generálása (pl. rendelési szokások, visszáru arány, akciós vásárlások aránya)
- termék ajánlás generálás
- automata e-mail küldés
- e-mailek beolvasása Outlook kapcsolattal és az e-mailek mellékletként való tárolásával
- folyamatban lévő ügyletek célzott megjelenítése és kezelése a bizonylatok mellett – felelősök, határidők, állapotok figyelembevételével
- automatikus ügylet generálás meghatározott feltételek alapján (pl. reklamációs visszáru, pénzügyi engedélyezés, mennyiségi / ár eltérések)
- automatikus esemény generálás a kapcsolódó adatok változásakor
- összefoglaló a fő képernyőn a hozzám kapcsolódó aktuális ügyletekről