CRM és partnerkapcsolatok

CRM és partnerkapcsolatok

Bővebb tartalom

CRM és partnerkapcsolatok

Az Octopus 8 ERP CRM (Customer Relationship Management) modulja lehetővé teszi a partnerekkel kapcsolatos tetszőleges adatok gyűjtését, tárolását és elemzését.

Teljesen egyedi folyamatok modellezhetők és építhetők fel a CRM ügyletekben, ahol az ügyintézés nyomon követését felelősök és határidők hozzárendelésével, egyedi jelölésekkel támogatja. Segíti az információáramlást a különböző szervezeti egységek között.

Az egyedi folyamatok a megfelelő beállításokkal mind a létrehozás, mind az ügylet kezelés tekintetében szervesen kapcsolódnak az ERP funkciókkal kialakított folyamatokhoz, továbbá a Webáruházakban és a Képviselői rendszerben felépített folyamatokhoz.

A CRM adatlap információi alapját képezik a folyamatmenedzsmenthez szükséges visszacsatolások kialakításának. Segítségükkel könnyen és gyorsan szűrhető vagy csoportosítható a partnerek célközönsége a tervezett akciókhoz.

A területi képviselők számára a Látogatási tervek nem puszta naptár bejegyzést jelentenek, hanem a partner kapcsolat felvételekor munkafelületet biztosítanak az aktuális információk és feladatok, nyitott ügyek átlátható kezeléséhez.

Számos automatizmus támogatja a hatékony munkavégzést a vállalkozás bármely munkatársa számára:

  • egyedi partner adatok generálása (pl. rendelési szokások, visszáru arány, akciós vásárlások aránya)
  • termék ajánlás generálás
  • automata e-mail küldés
  • e-mailek beolvasása Outlook kapcsolattal és az e-mailek mellékletként való tárolásával
  • folyamatban lévő ügyletek célzott megjelenítése és kezelése a bizonylatok mellett – felelősök, határidők, állapotok figyelembevételével
  • automatikus ügylet generálás meghatározott feltételek alapján (pl. reklamációs visszáru, pénzügyi engedélyezés, mennyiségi / ár eltérések)
  • automatikus esemény generálás a kapcsolódó adatok változásakor
  • összefoglaló a fő képernyőn a hozzám kapcsolódó aktuális ügyletekről