Értékesítés
Értékesítés
Az Octopus 8 ERP Rendszer a kis- és nagykereskedelem, valamint a szolgálatások számos formáját támogatja változatos, az egyedi igényekhez alkalmazkodó megoldásaival. Az értékesítési folyamatok real-time módon kapcsolhatók bármely B2B és B2C web alapú értékesítési csatornához.
Teljeskörűen támogatja a rendszer például az alábbi speciális értékesítési formákat is:
- Bizományosi kiszállítások és elszámolások
- Dropshipping, más nevében kiállított számlák, szállítólevelek
- "MULTI" áruházláncok (Metro, Tesco, Auchan) elvárásainak való teljes megfelelőség (belistázások, akciók, partner cikkszámok, EDI adatkapcsolat)
- Használt / értékcsökkent termék értékesítés
- E-termékek értékesítése digitális kódok kezelésével
- Eszköz bérbeadás, előjegyzéssel és kaució kezelésével
Különféle szintű automatizmusok segítik a bizonylatok gyors rögzítését, a hozzájuk kötődő adminisztrációs munka hatékonyabb teljesítését.
A modul kiemelkedő sajátossága, hogy az értékesítési folyamatban egy bizonylatból gombnyomásra készíthető az értékesítési folyamat következő lépése ajánlattól a számla készítésig, így gyakorlatilag egyszer elengedő felrögzíteni az értékesítendő termékek listáját.
A modul meghatározó szolgáltatásai
- Vevői ajánlatok verzió kezeléssel, opcionális és alternatív variációk megjelölésével (pl. helyettesítő vagy hasonló termék ajánlás, alkatrész, tartozék nyilvántartás)
- Vevői megrendelések fogadása bármely értékesítési csatornán, szükség szerint backorder kezeléssel
- Manuális és automata foglalás a készletre, vagy akár a szállítótól megrendelt (úton levő) ún. várható beérkezésekre is, kereszt foglalások kezelése a telephelyek között
- Előlegkezelési folyamat (előlegbekérő, előlegszámla, végszámla automatikus előlegbeszámítással)
- Egyszerűsített kiskereskedelmi számlarögzítési (vonalkódos) felület
- Szavatossági idő figyelés mind a készleten lévő termékekre, mind a partnerekre egyedi beállítással
- Előállítandó termékek átadása a gyártás felé
- Megrendelés, számla, szállítólevél alapján kikészítési (összeszedési) lista küldése automatikusan a raktárba
- Automata árazás
- Tetszőleges szintű és kombinációjú kedvezmény és felárrendszer megvalósítása (akciók, ajándékok, értékesítési csomagok, pontgyűjtés, kupon)
- XML és EDI adatkapcsolat rendelések fogadásához
- Különféle fizetőeszközök elfogadása a készpénz mellett, pl. utalványos, bankkártyás, Multipont kártyás, akár vegyes fizetéssel
- Hitelkeret kezelés és partnertartozások figyelése
- Értékesítési forgalmi tervek és vevői visszatérítések (bónuszok) kezelése, rendelés teljesítési statisztikák
- Ügynöki jutalékok számítása