
Szerződés nyilvántartás
Szerződés nyilvántartás
Az Octopus 8 Szerződés modul a szolgáltatás alapú díjtételek nyilvántartását teszi lehetővé, segítségével felügyelhetők a szerződés teljesítések és a számlázás , illetve automata számlakészítés is megvalósítható.
A szerződéses feltételek rögzítésére és nyomon követésére számos módszer létezik az Octopus 8 ERP rendszerben. Ezek közül a szerződéses célt megvalósító ügyviteli folyamathoz leginkább illeszkedő, könnyen kezelhető megoldást ajánljuk ügyfeleink számára, az egyszerű elektronikus iktatástól egészen a komplex szolgáltatás alapú szerződés nyilvántartóig. Ezek bármelyikéhez mellékletként csatolható az aláírt szerződés és beállítható a lejáratra vonatkozó figyelmeztetés akár hírfolyamban, akár e-mailen.
A szerződés díjtételeken különféle számlázási feltételek adhatók meg:
- óradíjas, fix díjas, mennyiségi alapú vagy kombinált elszámolási módszer
- átalánydíj és díjkorlátozás, óradíj szintek
- éves, negyedéves, havi, igény szerinti rendszeresség
- különféle egyedi, teljesítéstől vagy időponttól függő fizetési ütemezés
- többféle devizanem és árfolyamopció
- költség tovább számlázás, vagy fix összegű költség terhelés, adminisztrációs díj
- SLA
- szerződés felelősök és kapcsolódó berendezések
Az árubeszerzés és értékesítés számára a rendszer a szerződéses kondíciók előzetes rögzítésével egyedi árak és kedvezmények, továbbá különféle százalékos vagy összegszerű visszatérítések kalkulációját teszi lehetővé.
Számos feltétel megadható az érvényességi időn túl, mint például minimum mennyiség vagy mennyiségi korlát, fizetési és szállítási mód, projekt és speciális ügyviteli folyamat.
Az egyedi árak és kedvezmények megajánlása történhet automatikusan vagy figyelmeztetéssel, megkönnyítve a konkrét eladási és beszerzési munkát.